Alitaguse naised jalgrattamatkal Lääne-Virumaal Alitaguse naised jalgrattamatkal Lääne-Virumaal 27. -28. juunil võtsid Alutaguse ringkonna naiskodukaitsjad ette rattamatka mööda Lääne-Virumaad. Alitaguse naised jalgrattamatkal Lääne-Virumaal

Alitaguse naised jalgrattamatkal Lääne-Virumaal

Jonne Rooma

Alustasime oma retke varahommikul Jõhvist rongiga Rakverre sõites. Seal istusime rataste selga ja asusime teele Võsu poole.

Orienteeruvaks pikkuseks 30 km. Esimese väikese peatuse tegime Haljalas, kus puhkasime ja turgutasime ennast süües värsket-hapukurki. Edasi liikusime paraja tempoga Võsu poole. NKK majas olid tublid kodutütarde juhid valmistanud meile lõunasöögi. Kõhud täis liikusime ratastega edasi Käsmu, kus osa rahvast käisid jala läbi mere Kuradisaarel ning teised peesitasid rannal ja ujusid. Pikapeale sai meil Käsmust isu otsa ning vahetasime Käsmu ranna Võsu oma vastu. Merevesi oli soe ja päike põletas parajalt. Õhtul istusime lõkke ääres, grillisime ja kuulasime meile külla tulnud muusikut. Päeva lõpetuseks turgutasime oma valutavaid lihaseid saunaga.

Järgmisel päeval peale hommikusööki võtsime koos kodutütardega ette rattamatka Vihula mõisa mööda rannikuäärset teed. Sõitsime läbi Vergi ja Altja. Matka pikkuseks tuli umbes 20 km. Vihula mõisa tuuliku juures korraldasime lõpupikniku ja külastasime mõisa.

Meie jalgrattamatk lõppes bussireisiga koju.

Arvan, et meile kõigile jäi sellest matkast tore mälestus, seda meenutasid ka järgmisel päeval valutavad lihased.

Alitaguse naised jalgrattamatkal Lääne-Virumaal

Alustasime oma retke varahommikul Jõhvist rongiga Rakverre sõites Seal istusime rataste selga ja asusime teele Võsu poole 27.-28.juunil võtsid Alutaguse ringkonna naiskodukaitsjad ette rattamatka mööda Lääne-Virumaad.