Tänavu Sinilille sümboolika müügist kogutud annetused aitavad Kuressaare Haiglal soetada vajalikke seadmeid, MTÜ Peaasjadel jätkata tegevust vaimse tervise edendamisel, Narva linnal rajada välijõusaali ning Eesti Invaspordi Liidu viia läbi istevõrkpalli treeninguid ning osaleda võistlustel.
Juba seitsmendat aastat viis Eesti Vigastatud Võitlejate Ühing koostöös Naiskodukaitsega läbi Sinilillekampaaniat, mille eesmärk on kutsuda inimesi üles kandma Sinilille märki Kaitseväe ja Kaitseliidu veteranide ja nende lähedaste toetamiseks.
Sel aastal panustas kampaaniasse üle 100 naiskodukaitsja, korraldades erinevaid mänge sotsiaalmeedias, võttes osa #veteraniväljakutsest ning leides lahendusi kontaktivabalt annetuste kogumiseks. Eesti Vigastatud Võitlejate Ühingu esimees Enn Adoson tänas naiskodukaitsjaid hindamatu panuse eest kampaaniasse: "Eriolukorra tõttu oli Sinilillekampaania läbiviimine tänavu täis väljakutseid! Üle öö muutusid kõik plaanid nii isiklikus elus, tööelus kui vabatahtlikuna. Meie kohanemisvõime pandi tõsiselt proovile ning te saite sellega hakkama!"